There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts
There live the blind texts

հեռավար-ընտանեկան-ինքնակրթության դպրոց

հոկտեմբերի 15-30
ՀՐԱՄԱՆ
ՍՈւՐՀԱՆԴԱԿ

Սիրելի սովորողներ, դասավանդողներ, հոկտեմբերի 15-30-ը ուսումնական պարապմունքները տեղափոխվում են հեռավար-ընտանեկան-ինքնակրթության դպրոց։ Ուսումնական նախագծերը, առցանց պարապմունքները Teams հարթակներում, փոքր խմբերով ֆիզիկական միջավարում, հնադիպումները հրապարակված են դասավանդողների, դասվարների բլոգներում: 3-րդ դասարանից սկսած աշխատանքները հավաքվում են ուսումնական անհատական բլոգներում, իսկ 2-4 տարեկանների, 5-6 տարեկանների, 1-2-րդ դասարանցիների աշխատանքները հավաքվում են ուսուցիչների բլոգի սովորողի էջում:
Սիրելի սովորողներ, բլոգներում հրապակեք ձեր, ընտանեկան դպրոցի ձեր աշխատանքները: Սահմանված կարգով ձեր մասնակցությունը գրանցվում է շաբաթվա  հեռավար ուսուցման մատյանում:
Ընտանեկան հեռավար ուսուցման շաբաթվա վերջում յուրաքանչյուր սովորող, դասավանդող, ընտանեկան դպրոց ամփոփում են իրենց շաբաթը բլոգում: Հաջողված նախագծերը կհրապարակվեն ենթակայքում, mskh.am կայքում:
Հրապարակված նախագծերն ու առաջադրանքները բաց են, կարող են օգտվել Հայաստանցի և արտերկրում ապրող մեր հայրենակիցները։

Հասմիկ Հարությունյան. 2-5 տարեկանների խումբ [email protected]
Անուշ Բոյնարգյան,
Լիլյա Զախարյանի 5-6 տարեկաններ [email protected]
Ալինա Մարզումայան
1-ին դասարաններ
Հասմիկ Ղազարյանի [email protected]
Լիլիթ Սահակյանի [email protected]
Արմինե Մնացականյանի [email protected]
Տաթև Սահակյանի
2-րդ դասարաններ
Հռիփսիմե Առաքելյան, [email protected]
Սաթենիկ Սիմոնյան, [email protected]
Նելլի Թովմասյան,  [email protected]
Արմինե Մովսիսյան  [email protected]
3-րդ դասարան
Անահիտ Հարությույան, [email protected]
Մերի Գրիգորյան, [email protected]
Տաթև Թամազյան[email protected]
Անի Հակոբյան անգլերեն, 
Ռուսերեն 1֊ին դասարան
Ռուսերեն 2֊րդ դասարան
Անգլերեն 1֊ին դասարան
Անգլերեն 2֊րդ դասարան

Տաթև Մանվելյան, երաժշտություն

4-5-րդ դասարաններ
Սմբատ Պետրոսյան մաթեմատիկա [email protected]
Արմինե Սաֆարյան (մուտք),մաթեմ․, երկարացված օր
Մարինե Ամիրջանյան, մայրենի [email protected]
Նաիրա Նիկողոսյան, մայրենի [email protected]
Անի Մրտեյան, անգրելեն. [email protected]
2-րդ դասարան
3-րդ դասարան
4-րդ դասարան
5-րդ դասարան
Գայանե Փարվանյան, ռուսերեն 2-5-րդ, [email protected]
2 класс
3-1,  3-2
3-3 
4 кл.
5 кл.
Մարինե Ոսկանյան, երաժշտություն, [email protected]
ԻվետաՋանազյան, հայրենագիտություն.բնագիտություն [email protected]
Արմինե Գոգինյան, հայրենագիտություն
Թամար Հարությունյան, տեխնոլոգ
Անահիտ Գևորգյան, կազմակերպիչ [email protected]
Սյուզան Սարգսյան, ուսուցչի օգնական [email protected]
Գայանե Սարգսյան, ուսուցչի օգնական
Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
1-3-րդ դասարանցիներ
Կերպարվեստ․ Աննա Ստեփանյան,
բանավոր մաթեմատիկա․ դասվարներ
երաժշտություն․ Տաթև Մանվելյան
մարմնակրթություն․ Անդրանիկ Դարբինյան
4-5-րդ դասարանցիներ
Մաթեմատիկոսի, Լիանա Հակոբյան
Հայրենագիտություն, Արմինե Գոգինյան
բնագիտատեխմնիկական, Լիզա Ծատուրյան
Դիզայն, Հարություն
Քանդակ-Ոսկերչություն, Դավիթ Պետրոսյան, Լևոն Հարությունյան
Թատրոն, Էլիզաբեթ Ադիկյան
մարմնամարզություն, Անդրանիկ Դարբինյան
Երաժշտություն, Տաթև Մանվելյան

Ֆիզիկական միջավայրում աշխատանք
Աշնանային արտակարգ պարտեզ
08։30-17։00՝ 2-5 տարեկաների աշնանային պարտեզ
5 տարեկանների իմացումի հրճվանք ծրագիր
09։30-14։00՝ Դասավանդողների Հերթապահություն, որի ընթացքում զբաղվելու ենք և՛ պաևտիզապուրակային աշխատանքով, և՛ սովորողների փոքր խմբերով աշխատաքով․․․․

Ամենօրյա ռադիոլուսաբանումների հրապարակում։
Շաբաթվա Խոշորացույց TV-ի պատասխանատու՝ Արմինե Մովսիսյան և ընկերներ։

Հեռավար-ընտանեկան-ինքնակրթության դպրոցի աշխատանքի շրջանը 
կազմակերպիչների համար՝

  • ուսումնասիրել սովորողների բլոգները
  • անհատական առցանց նախագծեր իրականացնել
  • սովորողների բլոգներից հանել շաբաթվա ընթացքում հետաքրքիր նախագծերի ընտրանիներ

Դպրոցի ղեկավարի համար՝

  • ուսումնասիրել դասավանդողների բլոգները, վերլուծություն
  • ծրագրերի, կարգերի լրամշակմանն ուղղված աշխատանք
  • դիտարկումներ, մշակումներ՝ հոդվածի հրապարակում
  • աշխատանք գրասենյակի ղեկավարի հետ

Գրասենյակի ղեկավարի համար՝

  • հաշվառման մատյանի ամենօրյա ուսումնասիրում
  • սովորողների մասնակցության հաշվառում
  • ուսումնական վճարների հավաքագրում, ԿՏԱԿ, այլ աշխատանքներ

Դասավանդողների համար՝

  • հիմնական աշխատանք՝ սովորողների համար առաջադրանքների կազմում, առցանց աշխատանք, հրապարակումներ
  • լրացուցիչ աշխատանք՝ հոդվածներ, այլ
  • փոքր խմբերով աշխատանք ֆիզիկական միջավայրում

Թողնել պատասխան

Comment
Name*
Mail*
Website*