22 Հունվարի, 2022
11 11 11 AM
Ընկուզախաղերից մինչև ընկուզե խամաճիկների թատրոն
Մեդիահմտությունների փոխանցում
«Խրձիկ» պարային համույթ
Երակացված օր․ հունվարի 24-27
Ձմեռային ստուգատեսային ճամբար․
Պատմում ենք Տարեհացի մասին
Մարզական ստուգատես
Ապարանի ջրամբար
Մեդիաստեղծագործական ստուգատես. «Դդմային կերպարներ, գովքեր, հանելուկներ, հեքիաթներ»
Ձմեռային մարզական խաղեր Ջրվեժ անտառապարկում
Լրահոս
Ընկուզախաղերից մինչև ընկուզե խամաճիկների թատրոն Մեդիահմտությունների փոխանցում «Խրձիկ» պարային համույթ Երակացված օր․ հունվարի 24-27 Ձմեռային ստուգատեսային ճամբար․ Պատմում ենք Տարեհացի մասին Մարզական ստուգատես Ապարանի ջրամբար Մեդիաստեղծագործական ստուգատես. «Դդմային կերպարներ, գովքեր, հանելուկներ, հեքիաթներ» Ձմեռային մարզական խաղեր Ջրվեժ անտառապարկում

Ուսումնական 2-րդ շրջան՝ հունվարյան նախագծային ճամբար 2019

Ներկայացնում է դպրոցի ղեկավարը՝ Նաիրա Նիկողոսյանը:

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում հեղինակային են նաև ուսումնական պլանները, որոնք բաժանվում են 4 ուսումնական շրջանների՝  1-ին (սեպտեմբեր-դեկտեմբեր), 2-րդ (հունվար), 3-րդ (փետրվար-մայիս), 4-րդ (հունիս):
2-րդ և 4-րդ ուսումնական շրջանների ընթացքում փոխվում է ուսուցման կազմակերպումը որպես նախագծային ճամբարների: Ուզում եմ պատմել Արևելյան դպրոցում 2019թ. հունվարյան նախագծային ճամբարի կազմակերպման մասին:
1-3-րդ դասարաններն աշխատում են ջոկատներով. ջոկատը ղեկավարում է դասվարը:
4-5-րդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների բլոգներում դեկտեմբերին հրապարակվեցին նախագծերը, որոնք սովորողներին ուղարկվեց googl-ի հարթակում ստեղծված էջով, որտեղ սովորողը կարող էր ընտրել մեկ կամ երկու նախագիծ: Կազմակերպչի էջին հավաքվեցին սովորողների ընտրությունը: Կազմակերպիչը ֆիլտրեց նախագծային խմբերը: Հունվարի 8-ից սկսված Արևելյան դպրոցի 2-րդ հարկը 4-5-րդ դասարանցիների համար դարձավ նախագծային ուսուցման հարթակ. 4 սենյակները, ընթերցասրահը դարձան աշխատասենյակ,  որտեղ սովորողը ազատ մի նախագծից կարող էր անցնել մյուս նախագծին… Դասավանդողները պարզապես ուղղորդողներ էին: Նախագծային ուսուցման հունվարյան ճամբարի բաղկացուցիչ էին նաև ձմեռային ստուգատեսները՝ Մարզական, Հանրակրթական Դիջիեք, Բնագիտատեխնիկական: Ստուգատեսյան հայտերի լրացումը, նյութերի դիտումը ներառված էին ճամբարային գործունեության մեջ: Երևանյան անձյուն ձմեռային մարզաձևերի հարթակներ դարձան Ջրվեժի արգելոցն ու Ի. Ռոդինայի սահադաշտը: Ուսումնական նախագծային հունվարին աշխատեց նաև «Սովորող- սովորեցնող» նախագիծը Ավագ դպրոցի սովորողների հետ: Իրականացվել է երկու նախագիծ՝ ,,Let’s speak English,, այն բանավոր օտար լեզվի ուսուցման մի հարթակ է, որտեղ սովորողները միայն անգլերենով են շփվում: Նախագծի համակարգողներն են Անի Մրտեյանն ու Իրինա Ապոյանը: Նախագիծը տեսադաս անվանակարգով ներկայացվել է նաև Հանրակրթական դիջիթեք 2019-ին: Հաջորդ նախագիծը իրականացրել են Ավագ դպրոցի Նունե Մովսիսյանի սովորողները «Կամավորական գործունեությունը՝ «սովորող սովորեցնող նախագծում».
«Տրամաբանում ենք միասին» (նախագիծը՝ Արմինե Գևորգյանի և ընկերների)
«Լապտերիկ» (նախագիծը՝ Աստղ Կիրակոսյանի և ընկերների)
Թարգմանական հմտություններ (նախագիծը՝ Շուշան Եփրիկյանի և ընկերների)։
Մեկշաբաթյա նախագիծն ավարտվեց կլոր սեղան ամփոփումով: Ավագների և կրտսերների այսպիսի ուսումնական գործի կազմակերպումը կարող է անցնել ուսումնական 3-րդ շրջան: Օրինակը կա՝ 12-րդ դասարանցի Տիգրան Սերոբյանն ու Նազենի Տեր-Պետրոսյանը 4-5-րդ դասարաններում իրականացնում են «բնագիտատեխնիկական» ընտրությամբ գործունեության դասընթացը:
Հունվարյան նախագծային ճամբարում եղան նաև դպրոցական նախագծեր.
Օտար լեզվով երգերի ներկայացում,  4-5-րդ դասարանցիների թարգմանչական խումբը թարգմանում է կրտսերների ստեղծագործությունները, նախագծի ղեկավար՝ Անի Մրտեյան, թարգմանությունը 3-4-րդ դասարանցիների համար կարող է դառնալ ընթերցարան: Դպրոցական նախագծերից էր նաև «Լեգո կրթական բանգլադեշը»: Սովորողները մեկ շաբաթ տնից բերում էին իրեն լեգոները, հերթական առավոտյան պարապմունքի ժամանակ վիճակահանությամբ կրտսեր ճամբարական խմբերը քաշեցին այն կրթական շենքը, որը պիտի պատրաստեին: Սովորողները ռետինե գորգերի վրա հավաքեցին շենքերը, իսկ 4-5-րդ դասարանցների խումբը Արևելքից Արևմուտք, Հյուսիսից Հարավ հետիոտնի ճանապարհներով իրար միացրին Կրթահամալիրի դպրոցները:
Որպես միասնական ընտրության նախագիծ էր «Ուսումնական Լոռին», որը համակարգում էին կազմակերպիչ Անահիտ Գևորգյանը, բնագիտության, հայրենագիտության դասավանդող Իվետա Ջանազյանը: «Ուսումնական Լոռին» եռօրյա ուսումնական-հայրենագիտական նախագիծ էր, որին մասնակցում էր 19 սովորող: Ուսումնական աշխատանքն ուներ երկու մաս ՝ նախապատրաստություն (բյուջե, մենյու, հադիպումներ, ծրագիր) և ճամփորդությունից հետո, որոնք ամփոփված են սովորողների բլոգներում:
Չեմ անդրադառնում հունվարյան բոլոր նախագծերին, քանի որ նպատակը կազմակերպման ձևի ներկայացումն էր, ոչ թե մի ջոկատ, մի ղեկավար, այլ ստեղծել մի հարթակ, որտեղ սովորողը մի քանի նախագծի կարող է մասնակցել: Հունվարյան նախագծային ճամբարի ամփոփումն էլ ինքնամփոփում էր. սովորողներին googl հարթակում ստեղծված նախագծերն են ուղարկվել, որոնք իրականացվել են ուսումնական 2-րդ շրջանում: Կազմակերպչի ֆայլում հավաքվում է ինքնաամփոփումը: Կազմակերպիչը սովորողների մի խմբով ներկայացնում է ուսումնասիրություն:
Ուսուցման 2-րդ շրջանի՝ նախագծային ճամբարը՝ ամենօրյա օրացույցով ու նյութերով՝ ենթակայքի՝ «Հունվար 2019» էջում, իսկ ամփոփումը՝ 2-րդ ուսումնական շրջանում:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով