Արդեն երկու շաբաթ է, մաթեմատիկա առարկայից, 4-րդ և 5-րդ դասարանցիների մի խումբ սովորողներ մասնակցում են հեռավար ուսուցմանը: Հեռավար ուսուցումը հնարավորություն է տալիս աշխատել ո’չ միայն բացակայող սովորողներին, այլ նաև` դասավանդողին (մեկ շաբաթ բացակայել եմ դպրոցից` աղջկաս վատառողջ լինելու պատճառով): Այս տեսակի ուսուցման առավելությունն այն է, որ սովորողը ձեռք է բերում ինքնուրույնություն, կարողանում է թեման կարդալով յուրացնել և կիրառել մաթ խնդիրներում: Ստորև ներկայացնում եմ սովորողների ցանկը, ովքեր աշխատել և մի մասն էլ դեռ շարունակում է աշխատել հեռավար: Արդյունքները՝ Լիանա Հակոբյանի բլոգում: