Մոլորված աշունը (իմ՝ մայրենիի նոյեմբերյան ֆլեշմոբից)

Ամռանը անընդհատ անձրև էր գալիս: Արևը նեղացավ և ասաց.
– Եթե ես ամռանը չէի շողում, աշնանը կշողշողամ:
Աշունը չէր պատկերացնում, թե ինչ աներ: Այս տարի նա եղանակի տեսությունն էր կազմել` օր ու մեջ անձրև է գալու: Բայց ամբողջը խառնվեց իրար: Նա էլ մոլորվեց: Աշունը որոշեց տեղեկացնել Արևին, թե ինչ է նա բերել ամբողջ աշխարհին: Բայց ինչքան կանչեց, չկարողացավ` Արևը չէր լսում:

Ամբողջական նյութը կարդացեք  Լիլիթ Ղազարյանի բլոգում:

Լուսանկարը՝ Լիլիթ Ղազարյանի բլոգից...

Ավելին․․․

Գիտե՞ք, որ…

Այսօրվա մասին են պատմում երկարացված օրվա սովորողները:

      23.11
Ավելին․․․

Երկարացված օրվա ճամբարականների միասնական նախագծեր կամ երկարացված օրվա ճամբարականները ձևավորում են Ձմեռային պարտեզները

 Լուսանկարը՝ Արմինե Թոփչյանի

«Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոնը» ինձ համար ամենասպասված տոներից է, սպասում եմ այնպես, ինչպես Ամանորին: Նույն՝ ոգևորվածությունը, ովքեր ինձ հանդիպում են այդ օրերին՝ կվկայեն: Այս տոնը ամեն անգամ լավ առիթ է վերանայելու արվածը ու անդրադառնալ անելիքին: «Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոն 2014-ի» այս տարեգրությունը լրացնել է պետք յուրաքանչյուր տարի, ու երևի, յուրքանչյուր սեբաստացի իրենը: «Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոն 2017-ին»  ինձ ոգևորել է երկու նախագիծ՝ Արևելքի կրթական Կասկադը և երկրացված օրվա ճամբարները: 

Ավելին․․․

Խմբային աշխատանքների կազմակերպումը նախագծային ուսուցման ժամանակ

Խումբը երկու և ավելի մարդկանցից բաղկացած միավոր է, որի անդամները համատեղ աշխատում են միասնական նպատակի համար:
Կարդացեք Անահիտ Հարությունյանի բլոգում

Ավելին․․․