22 comments to Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին

  • syuzi  says:

    Ինչպես են պատրաստվում ավարտական ստուգումներին

    Ամեն օր ես գալիս եմ դասից և իմ մայրիկի հետ նստում ենք թելադրություն գրելու:Ես շատ եմ սիրում պարապել, և երբ մայրիկը ինձ բացատրում ա, ես ամեն ինչ հասկանալում եմ ու ես էլ սխալ չեմ անում: Հաջորդ օրը ես դպրոցում այնքան հետաքրքիր ենք գրում թելադրությունը. մենք մեզ հետ բերում ենք ակաջակալները և գրում էինք այդպես:Ես ամենա շատը սխալվում եմ հաջորդ բառը: Դասատուն ինձ շատ լավ բացատրեց, բայց ես էլի սխալ եմ անում.զարմանալի է, չէ:

  • Օֆելյա Անդրեասյան  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին

    Ես ավարտական ստուգումներին պատրաստվում եմ այսպես. Ամեն օր մենք դպրոց ենք բերում ականջակալներ, որպեսզի մայրենի դասին գրենք թելադրություն: Նաև մենք տանն ենք գրում: Օրինակ ես տանը ընտրում եմ մեկ պատմվածք, հետո ձայնագրվում եմ ու ականջակալներով գրում և հետո ստուգում: Նաև ես իմ մայրիկին եմ խնդրում, որ նա ինձ թելադրություն թելադրի և ես գրեմ: Նշեմ, որ ես չեմ գրում անթերի, մեզնից ոչ ոգ չի գրում անթերի: Դրա համարել մենք պարապում ենք, որպեսզի ստուգումները հանձնենք անթերի: Մենք ամենաշատը սխալ ենք գրում այս բառերը. « ճանապարհ, վերցնել, հարցնել, ուղի, ուղղել »: Եվ մենք ամեն մեկս ստուգում ենք յուրաքանչյուրիս գրավորը: Բայց դուք չմտածեք, որ ես այդ բառերը նորից սխալն եմ գրելու, ոչ ես այս բառերը հիշելու եմ ոնց են գրվում և ստուգումներին ճիշտ գրեմ: Ձեզ ել եմ խորհուրդ տալիս մեզ նման գրել, չէ որ դու ել ես պատրաստվում ստուգումներին:
    Քեզ մաղթում եմ անթերի ստուգում:

  • Սվետլանա  says:

    Ինչպե՞ս եմ ես պատրաստվում ավարտական ստուգումներին:
    Մենք դպրոցում ավարտական ստուգումները համակարգչով և ականջակալներով ենք գրելու: Ինձ շատ է դուր գալիս այդպես թելադրություն գրել:Դասերին տիկին Հարությունյանը մեզ թելադրություններ է ուղարկում, որպեսզի մենք տանը և դասերի ընթացքում դրանք գրենք և վարժվենք, որ ավարտական ստուգումներից մենք բարձր գնահատական ստանանք: Բացի այդ ես ամեն օր տանը առաջադրանքներ եմ կատարում Լավրենտի Միրզոյանի «Առձեռն մայրենի» գրքից: Այդ գրքում ասվում է, թե որտեղ է դրվում միջակետը, ստորակետը, բազմակետը, չակերտները, նաև բառերի ուղղագրությունը: Ես ամենաշատը սխալ եմ գրում անընդհատ, վեցնել բառերը և մի քանի անգամ սխալվում էի նաև անընդհատ և ընդհատել բառերը, այդ բառերը իմ գլխին փորձանք էին բերում: Եթե ես սխալ եմ գրում այդ բառերը, ես մեկ տող այդ բառերից եմ գրում, եթե էլի եմ սխալ գրում այդ բառերը, գլխիս մեծ փորձանք է գալիս, ես այդ բառերը երկու տող եմ սկսում գրել: Դպրոցում, երբ թելադրություններ ենք գրում, մեկը մյուսի գրավորն է ստուգում, այսինքն օրինակ՝ ասենք ես իմ գրածը Լալային եմ տալիս, որ նա ստուգի, հետո նա իր գրածն է ինձ տալիս, որ ես ստուգեմ: Մեր դասարանում, եթե բոլորը միարժամանակ էին դա անում, մեծ աղմուկ էր բարձրանում: Հուսով եմ, որ շատ բարձր գնահատական կստանամ ավարտական ստուգումներից:

  • Դավիթ  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին

    Բոլորը ասում են որ դժվար է բայց ես չեմ հասկանում թե ինչն է դժվար: մայրենին գրելու ենք ականջակալներով, իսկ մաթեմատիկան գրեու ենք թեստ ես հուսով եմ որ բոլորը կստանան բարձր գնահատական ես շատ եմ սիրում իմ դասատուներին և ուսուցչուհիներին։

  • Դավիթ  says:

    Ինչպես էմ պատրասվում ավարտական ստուգումներին

    Ես ավարտական ստուգումներին պատրաստվում եմ եմ մայրիկիս հետ և նայև ինձ ձայնագրել եմ և ականջակալներով լսելեմ և գրել: Ես մայրիկիս էլ եմ ձայնագրելեմ և գրել դասարանում Ընկեր Հարությոնյանը մեզ ուղակում է մենք ականջակալներով լսում և գրում էնք: Իմ մայրիկը իմ սխալներըուղում է ես հսկանում է: Ականջակալներով շատ հետաքրքրիր է որովհետև մյուս դասարաներումբարձ ձայներ է:

  • Միհրան  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին

    Ես ավարտական ստուգումներին պատրաստվում եմ շատ լավ, որ ստանամ տաս միավոր: Ես ուզում եմ ուրախացնեմ իմ մայրիկին ու հայրիկին, տատիկին, պապիկին, եղբայրներիս, քույրիկներիս և այլ: Մեր դասատուն Ընկեր Վանուհին իր հետ մենք թելադրություն էինք անում ես փախչել բառը չեի կարողանում գրել, բայց մի օր ես կարո-ղացա գրել, որովհետև ես, որ տարա տու այդ թելադրության թուղթը մայրիկս տեսավ ու զարմացավ մայրիկս ինձ բացատրեց այդ բառը և ես կարողացա գրել ու հեքիաթ բառը չեի կարողանում գրել, բայց հիմա երևի կարողանում եմ և ես շատ-շատ եմ ուզում տաս միավոր ստանալ և մայրենիից և մաթեմատիկայից բարձր գնահատական:

  • Sona  says:

    Ես շատ վախենալով պատրաստվում եմ ավարտական ստուգումներին:Ինձ թելադրում են մայրիկն ու տատիկն:Բայց ես տանը շատ վատ եմ գրում, թելադրություն նույնիսկ,մոռանում եմ ինչպես են գրում :Դրահամար էլ ես համոզված եմ,որ ես քննությունը հարձնելու եմ երկուսից ցածր:
    Իսկ դպրոցում լավ եմ գրում ինձ նիքիչ օգնում է Տիկին
    Հարութունյանը:

  • Լիլիթ  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին:
    Ես պատրաստվում եմ ավարտական ստուգումներին աշխատելով ամեն ազատ ժամանակ: Հայրիկիս հետ նստում եմ ու միասին պարապում ենք ստուգումներին: Ամենաշատը մաթեմատիկան ենք պարապում: Մայրենիից Հայրիկիս ձայնագրում եմ ու սկսում եմ գրել թելադրությունը: Ինձ ամենաշատը մայրենիից հետաքրքում է այն, թե ինչու ենք գրում ականջակալներով: Բայց ինձ շատ է դուր գալիս ականջակալներոով գրելը: Ուղղակի շատ հետաքրքիր է: Դպրոցում ուղղակի հոգնում եմ գրել, էլ չասած: Ես ունենում եմ ընդամենը երկուս երեք սխալ: Չեմ հասկանում ուղի երկու ղ-ով գրեմ, թե մեկ ղ-ով: Բայց մի մտածեք, որ ես չեմ հասկանում ուղղակի մոռանում եմ:

  • Մարի Մադոյան Խաչատուրի  says:

    Ինչպե՞ս եմ պատրաստվում ավարտական քննություններին Մայրենիից Ես ամեն օր գրում եմ թելադրություններ: Օրը երկու անգան: Եվ այդպես մինչ Կիրակի: Ես անհանգստանում եմ: Ես տանը թելադրությունները գրում եմ ականջակալով: Սկսբում ինձ կամ մայրիկիս ձայնագրում եմ ականջակալով գրում: Երբ մի սխալ անում եմ ընտանիքով ծիծաղում ենք: Ընկեր Վանուհին ինչքան ինձ բացատրում էր ինչպես գրել ճանապարհ բառը գրում էի ճանապարար: Հիմա իմ սխալները հասկանում եմ և հույս ունեմ, որ քնությունները լավ կհանձնեմ:

  • Գարիկ  says:

    Ես Գարիկն եմ, ես իմ ավատական ստուգումներին պատ համակարգչով: Իմ ականջակալներըինձ անհարմար է: Ես միշտ հարավ բառը սխալ եմ գրում վերջում ֆ եմ գրում: Կա նաև ուրիշ բառ այդ բառը միմյանցը ես այդ բառնել եմ սխալ գրում բայց այս անգամ չեմ սխալվել: Ես վախենում եմ ինն բառից ես ինքսինձ ասում եմ որ ինն բառը գրվում է երկու ն-յով:

  • Անի  says:

    Ինչ պես եմ պատրաստվում վարտական իքնաստուգումներին

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումին.
    Ամսի 1-ին մայրենիի ավարտական ստուգումն է: Ես չգիտեմ, թե որ դասարանում ենք գրելու, բայց դա կարևոր չէ. կարևորը, որ անցնեք և լավ պիտի պատրաստվենք: Անընդհատ թելադրություն ենք գրում, տանը տատիկին կամ մայրիկին նաև պապիկին խնդրեք` թող ձայնագրվեն և դուք լսեք ու գրեք:Նաև անընդհատ գրեք այն բառը, որը դուք անընդհատ սխալ եք գրում, օրինակ` ես անընդհատ սխալ եմ գրում խոնհված բառը, բայց կամաց -կամաց կարողանում եմ:

  • Միլենա  says:

    Ինձ երբ ասացին, որ ավարտական ստուգումը գրելու ենք ականջակալով, ես շատ ուրախացա, որովհետև ես վախենում էի և մտածում էի` մի մարդ կլինի, ով արագ կթելադրի և ես չէի հասցնի: Ես ամեն անգամ, երբ տեսնում եմ ընդամենը կամ ընդհանուր բառերը, շատ երկար եմ մտածում` պիտի ընդհամենը գրեմ, թե ընդամենը և այդպես շփոթվում էի:Ես նաև մեկ-մեկ պատրաստվում էի տանը ստուգումների համար:

  • Նարե  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում մայրենիի ստուգումներին:
    Վեց օրից ստուգումներն են: Ես վախենում եմ ավելորդ ստորակետից: Կարող է ստորակետն որոշել է ամբողջ աշխարհի բոլոր նախադասությունները դարձնել առանձին բառեր: Ո՞վ գիտի: Կամ էլ ավելորդ բութից: Բութն էլ է երևի աջակցում ստորակետի հետ: Բայց ես պատրաստվում եմ ամեն օր թելադրություն եմ գրում, ականջակալներով: Ինձ մոտ լավ է ստացվում: Շատ գրքեր եմ կարդում:

  • Ռուբեն  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներըե
    Ես իմ տարին պետք է լավ ավարտեմ:
    Ես կարող ա մաթեմատիկան 10/8 ստանամ
    Մայրենին 10/7
    Ես ուզում եմ անցնեմ հինգերորդ դասարան, որ կարողանամ տարբեր բաներ իմանամ:
    Ես կուզենայի իմանալ` հաջորդ տարի ինչ կիմանամ:
    Բոլորը ուզում են հասնել հինգերորդ դասարան ու ես չեմ ուզում, որ մենակ ես անցնեմ: Ես ուզում եմ, որ աշխարհի բոլոր դասարանցիները անցնեն հինգերորդ դասարան իմ հետ:

  • Գարիկ  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին
    Ես Գարիկն եմ, ես իմ ավարտական ստուգումներին պատրաստվում եմ համակարգչով: Իմ ականջակալը ինձ անհարմար է: Ես միշտ հարավ բառը սխալ եմ գրում, վերջում ֆ եմ գրում: Կա նաև ուրիշ բառ. այդ բառը միմյանցը, ես այդ բառն էլ եմ սխալ գրում, բայց այս անգամ չեմ սխալվել: Ես վախենում եմ ինն բառից, ես ինքս ինձ ասում եմ, որ ինն բառը գրվում է երկու ն-ով:

  • Մարիա  says:

    Մենք սկսեցինք ուղղագրական բառերով եւ սովորեցինք, բայց հիմա էլ ենք սխալվում։ Ես տանը խնդրում եմ մայրիկին կամ հայրիկին ինձ համար թելադրություն թելադրեն եւ ես գրեմ։ Մեկ մեկ ականջակալներով եմ գրում, որովհետեւ մայրիկն ոչ հայրիկը զբաղված են լինում։ Ես կուզեի ուրիշ դպրոցներում էլ ականջակալներով գրեն թելադրությունները, որովհետեւ դու ոչ մեկին չես խանգարում։

  • Երվանդ  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում ավանդական ստուգումներին

    Ասեմ, թե ինչպես եմ պատրաստվում ավարտական ստուգումներին: Ես հայրիկիս հետ պայմանավորվել եմ, որ եթե ես ամենաքիչը տանյոթ միավորից մինչև քսանը ստանալու եմ: Մամ, խոսք եմ տալիս, քո համար կանեմ:

  • Լալա  says:

    Ինչպես եմ պատրաստում ավարտական ստուգումներին

    Մենք դպրոցում ականջակալներով թելադրություններ ենք գրում, բայց մեկ-մեկ ես հենց սխալվում եմ` ընկեր Հարությունյանը միշտ խաղ ու պարով մեզ այդ բառը բացատրում է: Բայց ինչու է վերցնել բառի տեղը միշտ գրվում վերձնել? Բա~ն չեմ հասկանում: Այսօրվա թելադրության մեջ էլի վերցնել բառից ստացվեց վերձնել: Բայց ես միևնունն է շա~տ-շա~տ եմ սիրում ականջակալներով թելադրությունը: Բայց ես հենց տանը սխալվում մի բառ օրինակ` կցկտուր բառը մայրիկս ինձ ասում է, որ հիշեմ կցած կտրած բառը, իսկ երբ ես սխալվում եմ պատշգամպ բառը մայրիկս ասում է, որ հիշեմ պատ շարեմ գամ պառեմ բառը: Ես նույնիսկ տանը լրացնում եմ շտեմարանից բաց թողնված տառերը և կետադրում: Բայց ես հատկապես սխալվում եմ կցկտուր բառը և ես հիշում եմ կցած կտրած բառը և արագ թաքուն ուղղում եմ, որ մայրիկս չնկատի իմ սխալը:

  • Սաթենիկ Սահակյան  says:

    Ես շատ եմ ուրախ, որ արդեն ճամբարների և ջոկատների օրն է գալիս:Ես երկու ջոկատներում եմ մասնակցում` միսս Անիի և ընկեր Մարգարիտայի: Մենք ընկեր Մարգարիտի հետ տարբեր նյութեր և ռադիոներ ենք անելու, ճամբորդելու ենք և այլն: Ես ընկեր Մարգարիտին շատ եմ սիրում և պատրաստ եմ իր հետ ռադիոներ և նյութեր անել: Իսկ միսս Անիի հետ մենք տարբեր առակներ և մանրապատումներ ենք անելու:

  • Հայկ Պողոսյան  says:

    Ամեն օր ես ու մայրիկս պարապում ենք: Մայրիկս ինձ բառերի գրելաձևն է հարցնում, ես էլ պատասխանում եմ: Եթե սխալ եմ ասում, մայրիկս ինձ ուղղում է: Բացի այդ գրում եմ ձայնագրություն-թելադրությունը, որն ուղարկում է մեզ ընկեր Մարինեն: Հետո մայրիկս ստուգում է իմ գրածը, որից հետո միասին քննարկում ենք տեքստը: Կատարում ենք սխալների ուղղում:

  • Հայկ  says:

    Ինչպես եմ պատրաստվում մայրենիի ստուգումներին:

    Ես ամեն օր թելադրություներ եմ գրում, բառերի հոմանիշներ, թեստեր։ Կարդում եմ հեքիաթներ, անգիր եմ սովորում բանաստեղծություններ։ Բացի դպրոցից տանն էլ եմ պարապում՝ մայրիկիս հետ։

  • Նանե  says:

    Ես համոզված եմ, որ իմ ավարտական մայրենիի քննությունը քսան եմ ստանալու, որովհետև մենք կարող են բառարանից օգտվել։ Բայց այ մաթեմատիկան այդքան էլ համոզված չեմ, որ կստացվի ինձ մոտ։ Ես ու մայրիկս պայմանավորվել ենք, որ եթե ես մայրենիի ու մաթեմատիկայի քննությունը լավ հանձնեմ նա ինձ 3D գրիչ է գնելու։ Ամենաշատը ես շփոթվում եմ անընդհատ և խոնարհ բառերը գրելուց, հույս ունեմ այս անգամ ճիշտ եմ գրել։

Թողնել մեկնաբանություն